کاور زیبای یاسی از اهنگ اندی

وقتی یاسی پس از سالها پیدا میگردد و از پشت ابر ها بیرون می آید*

خب یونیای عزیزمممم😐

من پس از چند سال و چندماه امده ام با یه کاور زیبا

البته من یکم تغییر دادم متن اهنگو امیدوارم خوشتون بیاد^^

 

"کیوب ای کیوب میمون عنتر

کیوب ای کیوب بیشعور خر

کیوب کامبک دادنات 

پدر مارو دراورد

خراب شی تو الهی

الاغ نفهم گاو (😐💔)

کیوب عنتر خودم

میمون خر خودم

قربون پسرام بشی

خر نفهم خودم"

 

بلی بلی اینم از کاور پر از احساس و البته پر از درد و مفهمومی من😐

به امید روزی که هممون باهم بریم این اهنگ زیبارو جلو در کیوب بخونیم😐😂

و یاسی برای چند سال دیگر محو میشود*

 

+یه سوال مهم! بنظرتون من مظلومم یا ظالم؟😐 لطفا از نمیدونم استفاده نکنین حتما بگین مهمه😐😂💔

++حالا انقد نخندین تا جون من بدبخت دربیاد😐

  • 💖리나 ‌‌‌‌‌‌‌
شنبه ۲۲ خرداد ۰۰ , ۲۲:۰۷ 𝘾𝘽; 𝘈𝘳𝘪𝘯

ججججرررر 😂😂😂 

 

+اونی بنظرم ت مظلومی*-* نم چرا 😂💔

😂😂😂

+جدییی*-* یس یس منم میگم مظلومم ایلین و بقیه میگن نه😐💔
شنبه ۲۲ خرداد ۰۰ , ۲۲:۱۱ 𝘾𝘽; 𝘈𝘳𝘪𝘯

ن مظلومی ک 😐😂 

افرین افرین منم همینو بهشون میگم😐😂
ایلیننن بیا بینننن

بسی زیبا بید🌹

 

 

نمد مظلوم:/

مرسی💙😂

عا خوبه😐😂

خداااا این استعداد داره اینجا تلف میشههه😂😂😂💔

 

+ نمیدونم چرا ولی بنظرم مظلوم نیستی *-*

یاسی : یس استعداد من داره حیف میشه😢😂😂

+خیلیم هستم😐😂

ایلین : منم دیشب بهش همینو میگفتمxDDD

+آهه دقیقااااااxDD
اصن مظلوم نی

+ حالا چیشده این سوال به ذهنتون رسیده؟؟😂

یاسی : من مظلومم ولی ایلین و بقیه میگن نه نیستی😐💔

ایلین : داستانش طولانیهxD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

🌈Pentagon funny land🌈

9tha khol

امروز که گگوری ها به پرواز در میایند
و گوریل ها به پایکوبی میپردازند
و دیزی ها سر قبر یونیورس های مرده میرویند
و کاملیا ها در خانه های یونی های وویو شیپر شکوفه میدهند
یک انسانی در گوشه ای از دنیا برای اولین بار موزیک ویدیو شاین را میبیند و میگوید :
'اههه عجب اهنگ خفنی!!"
اما او هنوز تئوری جنس خریدی از موتوری من را نخوانده است
او هنوز وب فانی لند را نیافته است
او هنوز با موجوداتی به نام یاسلین اشنا نشده است
او هنوز چیزی درباره ناتی بوی و دو اور نات نمیداند
صبر داشته باشید
نظرش عوض خواهد شد😏
Designed By Erfan Powered by Bayan