PTG Funny Tweet

کینو:برای هر مسئله ای سه تا راه هست

کینو:راه سخت، راه آسون، راه شینوون

ینان:راه شینوون چیه دیگه؟

کینو:بزنی صورت مسئله رو پاک کنی.


اینگلیسی:You are Beautiful

فارسی:تو زیبایی

کره ای:당신은 아름다워

جوری که هونگسوک میگه:تو شبیه منی


هویی:بگید چرا امروز براتون روز بدی بوده.

کینو:توی تمرین دنس اشتباه کردم

یووان:عکسی که گذاشتم اینستا بویفرند متریالی نبود

ینان:منیجر جدیده بهم پا نداد


یوتو:جینهو هیونگ رمز ایمیلت چیه؟

جینهو:اشتباه

یوتو:چرا؟

جینهو:چون هروقت اشتباه بزنم خودش بهم میگه رمز عبور شما اشتباه هست

یوتو:تحت تاثیر قرار گرفته*هیونگ-


لباس یووان:اگه گم شدم منو به شینوون تحویل بدید

لباس شینوون:اگه من و یووان گم شدیم مارو به هویی تحویل بدید

لباس هویی:من هویی نیستم


مجری:چرا ووسوکو اذیت میکنید؟

هونگ:آخه وقتی حرص میخوره خیلی کیوت میشه

هونگ:ووسوکو انگشت میکنه*

-برگرفته از یک ماجرای کاملا واقعی-


توی کیوب یه ماشین لباسشویی بزرگ هست، هرگروهی پروموشن و ام ویاش تموم میشه لباساشو در میاره میندازه اون تو، سر کامبک گروه بعدی استایلیست دست میکنه رندوم براشون لباس در میاره.


بیبی یونی:وای دلم میخواد با کینو ریاضی بخونم!

قدیمی یونی:همچین ظلمی در حق خودت نکن..

بیبی یونی:چرا؟

قدیمی یونی:ناتی بوی پلی میکنه* 5+5=9


قانون پایستگی ینان

ینان دست از مخ زدن نمیکشه، فقط از فردی به فرد دیگه و گروهی به گروه دیگه منتقل میشه

  • آی‌لین --
يكشنبه ۳ مرداد ۰۰ , ۱۳:۱۶ ( جی چانگمینِ بیان🐥)SunBin 💫🍀

مگه من به واسته پست های اینجا یونیورس بشم😂👩‍🦯

خیلی پستای اینجا رو دوست دارم

تو میتونیxD

ینان خیلی اهل مخ زدنه؟؟😂😂😂

 

حقیقتا تحت تاثیر رمز ایمیل جینهو قرار گرفتم😂😂😂😂😂

 

منم همیشه از راه شینوون استفاده میکنم😐✋🏻

 

شفحجشعجعسسعججلجعث هونگ ووسوکو انگشت کردهههه؟😂😂😂😂

مخ کل گروهو یه بار زدهxDDD

راه شینوون خیلی راه خوبیه به نظرم

آره اونم تو ویکلی آیدل جلو یه ملتxxDD
يكشنبه ۳ مرداد ۰۰ , ۱۶:۵۱ ( جی چانگمینِ بیان🐥)SunBin 💫🍀

میخوام تولد آبی که هونسونگ (درست گفتم؟) توش بازی میکنه رو ببینم اگه خیلی چشمو بگیره احتمال فن شدنم و البته سرعتش بالا میره👩‍🦯

*وقتی میخوای فن بشی ولی گشادی*

یه ریلیتی شویی چیزی میزی(ترجیحا خیلی خیلی فان) میشه ازشون بهم معرفی کنی که ببینم؟ اینم جزو چیزاییه که باعث میشه فن بشم... اگه ببینم یعنی دیگه فن شدم 🤧😂👩‍🦯

آزمایشگاه پنتاگون..از یوتیوب ببین با زیرنویس اینگلیسی، به زودی ساب میزنم میزارم وب پنتا
دوتا ویکلی آیدلی که رفتن هم اصن جر دهنده بود مرگبار

چرا همش میگن ینان مخ میزنه؟؟؟؟؟ چراااااا؟؟؟؟

میشه بگی برچه اساسیهههههههههه

آخه واقعا میخواد مخ بزنهxDD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

🌈Pentagon funny land🌈

9tha khol

امروز که گگوری ها به پرواز در میایند
و گوریل ها به پایکوبی میپردازند
و دیزی ها سر قبر یونیورس های مرده میرویند
و کاملیا ها در خانه های یونی های وویو شیپر شکوفه میدهند
یک انسانی در گوشه ای از دنیا برای اولین بار موزیک ویدیو شاین را میبیند و میگوید :
'اههه عجب اهنگ خفنی!!"
اما او هنوز تئوری جنس خریدی از موتوری من را نخوانده است
او هنوز وب فانی لند را نیافته است
او هنوز با موجوداتی به نام یاسلین اشنا نشده است
او هنوز چیزی درباره ناتی بوی و دو اور نات نمیداند
صبر داشته باشید
نظرش عوض خواهد شد😏
Designed By Erfan Powered by Bayan