سناریو : اعضا و آپدیت هاشون

خب من دیروز توی دفتر خاطراتم یه سری سناریو قدیمی یافتم گفتم براتون بزارم D:

 جینهو : 

از اونجایی که این بشر قیافه بامزه و کیوتیم داره پس پستا و اپدیتاشم مث خودشن D:

 

هویی : 

بقیه اعضا خیلی خل و چلن و خب هویی لیدر گروهه. همچنین تنها کسیه که مث آدم پست میزاره :/

 

هونگ : 

هونگ معمولا چیز چندان عجیبی نمیزاره. بچمون خیلی با یونیا شوخی میکنه و از اونجایی که دلش میخواد تو همه چی اول باشه ام همیشه یچیز چرتی مینویسه که کامنت اول باشه :/

 

شین : 

خب شین از اون دسته ادماس که هرچی دستش بیاد پست میکنه.

اخیرا عکسای بچگیشو گذاشته بود که البته من هیچی از منظورش نفهمیدم :/

 

یووان : 

من هیچوقت یووانو درک نکردم. یه پستو توی اینستا میزاره بعد میاد همونو توی توییتر و یوکیوبم میزاره با همون کپشن :/

 

ینان : 

ینان عکسای خودشو میزاره ولی وقتی نگا میکنی میبینی یچیز چرتی ام گفته

خلاصه که هیچوقت هیچکس جز خودش منظورشو نمیفهمه...

 

یوتو : 

😁

اره یوتو کلا 😁 عه :/ مهم نیست ویلایو یا توییتر یا اینستا یا یوکیوب باشه.

کلا علاقه خاصی به 😁 داره :/

 

کینو : 

یونیورس ، یونی عشق ، یونی ، 💙 ، 💜 ، 🌷

کلا هیچیزی جز کلمه یونیورس به ذهن این بچه نمیرسه :/ گاهی وقتا ام برا اینکه پستاس تکراری نشن بعدشون 🌷💜💙 میزاره

 

ووسوک : 

کلا از خودش عکس نمیزاره یا هر چندماه یبار عکس میزاره :/

حتی یبار عکس عمه منو گذاشته بود ولی عکس خودشو نذاشته :/

از همین حرص دادناش میتونم به اینکه الان خیلی وقته یه اپدیت وویو مث ادم نداریمم اشاره کنم :)

 

خب اینم از اعضا و چرت و پرتایی که میزارن :/

لازمه بگم که برا حرص دادن ما نه اپدیت وویو میزارن نه وونکی نه هونگوان :)

خودم که خیلی سر مکنه لاین حرص میخورم :/

 

 

+حس میکنم این سناریو سالهاست که خاک خورده :/

++بایستون کیه؟XD

  • 💖리나 ‌‌‌‌‌‌‌

من وویو مومنت میخام :|

منم :/
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۴۷ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

یه خدا کینو و ووسوک عین واقعیتنننننننننن

XDDDD

به یوتو بگید ابی از ووسوک گرم نمیشه خودش دست به کار شه :/

یوتو از ووسوک بدتره :/

بقیه اعضا هم باعث جداییشون نشن کافیه انتظار نداریم به هم بچسبوننشون😐😂

واییی این بهترین جمله دنیا بودXDD

+آیلین:من این جملتو میزنم سر در وبXD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

🌈Pentagon funny land🌈

9tha khol

امروز که گگوری ها به پرواز در میایند
و گوریل ها به پایکوبی میپردازند
و دیزی ها سر قبر یونیورس های مرده میرویند
و کاملیا ها در خانه های یونی های وویو شیپر شکوفه میدهند
یک انسانی در گوشه ای از دنیا برای اولین بار موزیک ویدیو شاین را میبیند و میگوید :
'اههه عجب اهنگ خفنی!!"
اما او هنوز تئوری جنس خریدی از موتوری من را نخوانده است
او هنوز وب فانی لند را نیافته است
او هنوز با موجوداتی به نام یاسلین اشنا نشده است
او هنوز چیزی درباره ناتی بوی و دو اور نات نمیداند
صبر داشته باشید
نظرش عوض خواهد شد😏
Designed By Erfan Powered by Bayan