پنتاگون اگه راننده وانت بودن

درواقع هدف این پست اینه که اگه پسرامون راننده وانت بودن چی پشت وانتشون مینوشتن..


هویی:

داش انتظار وانت داری؟ این بچ با اونهمه پول بیاد وانت بخره؟ ایشون لامبورگینی دارن و فراری پشت دوتاشونم زدن "عاقبت فرار از آموزشگاه زبان انگلیسی"^^

 

جینهو:

"فاک به هویی اون فقط یه بچ عنتره"

 

کینو:

"ببخشید پشتم به شماست"

 

هونگسوک:

"سلطان غم مادر"

 

شینوون:

"بیمه دعای همبرگر"

 

ینان:

"یه عقاب همیشه تنهاست"

 

یووان:

"فقط خدا"

 

یوتو:

"من برات سیریوس بلک بودم، ولی تو رون ویزلی دوست داشتی"

 

ووسوک:

"سلامتی دابی، که همه اذیتش میکردن، ولی اون تا آخرین نفس باهاشون موند"


پی نوشت:بعد از مدتها سم جدید^^

پی نوشت 2:اسید خواستین بگید بدم:>

  • آی‌لین --

عووووق حالم بهم خورد بابا

بکشید بیرون از این پسرا ناموسن

بو گوه گرفتین

داش چی زدی؟:/

یاسی : اگه خوشت نمیاد گوه میخوری میای توی وب و پستاشو چک میکنیD:
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۲:۴۳ 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

من برات سیریوس بلک بودم ولی تو رون ویزلی دوست داشتیXD

گاد بودنو درک میکنی..xDD

عه هورا پست جدید گذاشتی🤩

وای کینو😂💔👩‍🦯

شینوون🤦‍♀️😂🔫

آرهه بعد از مدتهااD:
شین گادهxD

جررر سممممم

اسیدهxD

وای میص این وب 

میص سمات 

میص خودت 

میص اونی یاسی 

.. 

دوباره کارخونه سم سازیمون راه افتاددد:>
یاسی معلوم نی چشه که وب نمیاد اینستا و تل هسD:

یاسی : یااا جدی؟TTTT
من ایمیلم نابود شده بود مجبور شدم عوضش کنم 
الان اکانت جدیدم همون یاسف سم سازهXD
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۲:۴۵ 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

وای نمیدونم برا کودم جر بخورمXD

راحت باش برا همشون جر بخورxD
نخ سوزن بدم؟D:

عه این ناشناسه دوباره اومد؟:/

آره لابد:/~
i don't give a fuck

کستحظعصحسد -ذوقق 

میصش

یوهووو
آره بهش گفتم..میاد:>

این ناشناسا خیلی بامزن XD

حداقل میرفت وب اصلی اینجا سم سایتههxD

خیلی تناذانه:/

ولش کن بابا موتوریش خوب نبوده
وقتی میگم برین از یوتو جنس بگیرین به حرفم گوش کنید دیگه😔
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۲:۴۹ 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

نه مرسی نخ سوزن دارمXD

ما نخ و سوزن سبز داریم به مناسبت سه سالگی ناتی بوی😔😂

ایلیییین عنترررر

بیا ادمینم کن ببینم😐

کاربریتو بده بلک مامبا😐😂

ینان همیشه سینگله بچم😂

بمیرم براش😔😂
من و آیلین ینان و یانگ یانگو به عقد هم دراوردیم ولی😔😂

کینو جررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂 خداااااااا 😂😂😂😂😂😂

 

@ناشناس

عووووق حالم بهم خورد بابا

بکش بیرون از علایق ما و گوه اضافی نوش جان کردن ناموسن

بو گوه گرفتی

بچ وات د فاک؟ خوبی خوشی سلامتی؟ مریضی دیوونگی نگرفتی احیانا؟

ما هر کاری که میکنیم و هر کی استن میکنیم به خودمون مربوطه نه یه گوه اضافه ای مثل تو که فقط زر میزنه و گوه میخوره! گرفتی؟

حالا هم اون Ctrl+w رو بگیر و گورت و گم کن. بوس با عشق!

بچم با ادبه😔😂😂

ولش کن اون بشرو بابا دیشب از موتوری جنس خریده بود😂

جررررر جررر جررر جرررر پارممممم😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂

اره تعریف کرد برام😂💔

ینان تاپه دیگه؟:")

یس یس :")
ینان بچه ی منه یانگ یانگ بچه آیلین😔میبینی چجوری فامیل شدیم؟😔

مادرشوهرا...

وای جر منتظر دعواهاتونم😂😐😂😂

من و آیلین باهم کنار میایم😔🤣

خب خوبه حداقل تو رابطه این دو تا بچه تاثیر نمیذارید با دعواهاتون😂

تازه الان سه تا دیگه از بچهامونم با هم شوهر دادیم
هیون بچه یاسیه لیکس مال من
جونگین مال یاسیه سونگمو مال من
جیسونگ بچه یاسیه مینهو مال من
چان مال یاسیه بینی مال من هرچند اینا سینگلنD:
ووجینم مال منxD

من چانگبین و چان رو هم میشیپم....😂😂😂

هققق ووجین بچم TT

منم همینطورا ولی نه در اون حدxDD
فسقلی مامانTT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

🌈Pentagon funny land🌈

9tha khol

امروز که گگوری ها به پرواز در میایند
و گوریل ها به پایکوبی میپردازند
و دیزی ها سر قبر یونیورس های مرده میرویند
و کاملیا ها در خانه های یونی های وویو شیپر شکوفه میدهند
یک انسانی در گوشه ای از دنیا برای اولین بار موزیک ویدیو شاین را میبیند و میگوید :
'اههه عجب اهنگ خفنی!!"
اما او هنوز تئوری جنس خریدی از موتوری من را نخوانده است
او هنوز وب فانی لند را نیافته است
او هنوز با موجوداتی به نام یاسلین اشنا نشده است
او هنوز چیزی درباره ناتی بوی و دو اور نات نمیداند
صبر داشته باشید
نظرش عوض خواهد شد😏
Designed By Erfan Powered by Bayan